Küsimus:
Pooljuhtide sidumine PCB-ga
George Herold
2015-01-24 07:02:21 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Üritan siduda pooljuhtproovide (Si ja Ge) pindala ~ 1-2 cm ^ 2 klaaskiust trükkplaadiga (PCB). Muudeks asjadeks kasutame läänesüsteemi mereepoksüühendust. 105 vaik 209 kõvendi (pikk kõvastumisaeg.) Nii et seda ma kasutasin. (segatud standardses vahekorras)

Tahtsin elektriliseks isolatsiooniks kontrollitud paksust. Niisiis proovisin epoksiidile lisada ka mõnda täiteainet. Klaashelmed (9,8 miljonit .. suht paks IMO, pinnale puistatud). oksiid, 240 tera. (~ 1 osa Al2O3 kuni 2 osa epoksü kaalu järgi.) Kõik proovid (välja arvatud üks Ge) olid pärit vanast Si-vahvli tükist. Proovid ja trükkplaat puhastati atsetoonis ja puhastati puuvillase otsaga aplikaatoriga. Epoksü segati. rakendati ja proovid lükati kohale.

Ja lastakse 24 tundi ravida.

Need siis vajusid vedelasse lämmastikku (LN2). Pärast paari tuupi, toaõhus soojenedes, olid Al2O3 täiteainega liimitud proovid maha kukkunud.

Pärast proovide täiendavat lisamist toores epoksü- ja helmestega hoitud kukkusid maha. Veel mõned piinamised, mis hõlmasid ka soojuspüstoliga kiiremat soojendamist. Ja ma oleksin kaotanud kõik peale Ge-proovi.

Viimase väärkasutusena võeti Ge2 proov LN2-st ja pandi mitu korda tassi sooja vette. See jäi külge.

Si-liidesel ebaõnnestusid kõik sidemed ja epoksü jäi PCB külge (välja arvatud klaashelmed, mis ebaõnnestusid kõikjal).

Mis siis valesti on?

Minu esimene mõte oli soojuspaisumistegurite (CTE) kohta Siin on link mõnele väärtusele, Si on väga madal.
PCB on ~ 12 -14 ppm.

Mõtlesin siis koristamise peale. Vanadel Si proovidel võib olla igasuguseid käsimääre.

Viimane erinevus on see, et Si proovid on poleeritud mõlemalt poolt, samas kui Ge oli ainult üleval ... põhi oli kare.

vau, see oli pikk küsimus (vabandust)
Tegin täna uue proovipartii, et proovida neile küsimustele vastata. Nad ravivad nädalavahetusel.

Ma ei tea, kas mul on vaja teistsugust epoksüüd? West 105 jääb mõnevõrra paindlikuks.
Ma ei tea, kas see on hea või halb asi.

Ma ei tea pinnalaudadega liimimisest suurt midagi, kuid West 105 ei tohiks püsida elastne, kui see on õigesti segatud. Kas on võimalik, et üks probleem on teie doseerimis- või segamissüsteemis? On oluline, et komponendid segataks õiges vahekorras. Olen varem tundlikku skaalat mõõtnud, kui palju igast komponendist kasutatakse.
@Ethan48, Vabandust, ma arvan, et nõtke on liiga tugev sõna. See epoksü tundub tõesti veidi pehmem kui teised, mida olen varem kasutanud. Komponentide kaalumiseks kasutasin kena skaalat (eraldusvõime 0,01 g).
On epoksiide, mida müüakse spetsiaalselt die die epoksüütidena. Mõned on juhtivad, kuid mitte. Teisest küljest ei tea ma, kui tugevad need oleksid, kui lisate täiteaine. Abelstik, Epotek ja Masterbond on nimed, mis nende toodete puhul meelde tulevad.
@ThePhoton, Saatsin täna meilisõnumi Masterbondile. (neil peab olema ~ 100 erinevat epoksi, natuke hirmutav.) Mul oli korraliku õnne puhta Si vahvliga. Vahvli poleeritud pool jäi kõigele külge, lihvimata pool kukkus alumiiniumplaadilt maha. Mul ei olnud õnne kontrollitud paksuse tegemisel. (v.a Ge-ga) asetasin proovi mõlemasse otsa kaks tükki kaptonteipi (2 miljonit), vahele epoksü. Proovid pragunesid otse lindi / epoksüjoone juures. Mul on vaja epoksiidiga sama CTE-linti ... või vastupidi.
Kas vajate tõesti epoksiidi, et tagada elektriline isolatsioon? Kuna enamik surmaga kinnitatud epoksiide on mõeldud kasutamiseks väga õhukese sidumisjoonega. Kas saaksite muuta PCB-d nii, et kiibil olev padi poleks millegagi elektriliselt ühendatud? Kas saaksite lisada alumiiniumoksiidist (või muust isoleermaterjalist) vahetükki trükkplaadi ja kiibi vahele?
Jah, sul on õigus. Mul on vaja ainult germaaniumi isoleerimist, Ränis on mõnus oksiid, et saaksin alati paksemaks kasvada, kui seda vaja oleks. Mõtlesin ka, et võiksin lindile alla minekuks ohvririba lisada. (seal pole kontakte.) Pean proovima Ge alumiiniumist kinni kleepida. (Ge on kallis ja mul on ainult väikesed tükid ...)
Kolm vastused:
#1
+3
Spartacus
2017-10-26 07:04:19 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Mõni asi, loodetavasti kasulik:

  1. Diferentsiaalne termokontraktsioon on peaaegu kindlasti teie vaenlane. Enamiku insenerimaterjalide puhul toimub valdav enamus termokontraktsiooni vahemikus 300–77 K, need kaks temperatuuri, millel te töötate. Teie PCB kahaneb peaaegu kindlasti palju rohkem kui selle külge kinnitatud asi ja lõheneb teie epoksü (tavalised vaigu epoksiidid on krüogeensetes keskkondades mõranenud).

  2. Töötan krüogeenidega: minu 9-5 ja me kasutame "GE lakki" peaaegu kõigeks. Nimetatakse ka IM7031 lakiks. Vedeldage etanooli / tolueeni seguga ja saab kuivaks küpsetada. Krüogeensetes keskkondades ei kipu. See püsib ka ilma ravita üsna hästi.

  3. Teine püsivam variant on Stycast, mis on erineva maitsega ja millel on erinevad termilised omadused. Kui soovite VÄHEMAT püsivarianti, sobib Apiezon N või H määrdega hästi. H-rasv on paksem (võib-olla vajalik, kui teil on suur proov, mis kaalub pigem ~ 1 g kui ~ 10 mg). Mõlemad läbivad klaasi ülemineku madalal temperatuuril ja hoiavad tugevalt kinni, tagades samal ajal elektrilise isolatsiooni ja termokontakti.

  4. Kui olete mures vahelduva elektrikontakti pärast, saab sigaretipaberit niisutada lihtsalt kõigi mainitud "hanede" kohta ja hoolitseb selle eest, et juhuslikke kontakte ei oleks. Pange kiht oma kahe proovi vahele.

  5. Hea üldotstarbeline viide krüogeensete tehnikate kohta on Jack Ekini raamat „Eksperimentaalsed meetodid madala temperatuuri mõõtmiseks.

See osa minu probleemist on üle läinud kellelegi teisele. Aga aitäh viite eest Jack Ekini tekstile. Häid madala temperatuuriga raamatuid on vähe. G.K Whites "Eksperimentaalsed võtted LT füüsikas", mul on see olnud igavesti (ka alates koolieast.) Ma polnud sigaretipaberi peale mõelnud. Panin selle tööle, asetades proovi otste alla teflonlindi, epoksümeerides ja eemaldades seejärel lindi ... ainult õhuke epoksükiht, mis (eeldatavasti) võttis kogu termilise koormuse.
#2
+1
Jon W
2016-12-03 13:11:58 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Ma arvan, et prooviksin tõenäoliselt selleks otsida MasterBond EP21TCHT-1. See on suurepärase jõudlusega raskesti liimitavate materjalide puhul ja suurepärane ka krüogeensetel temperatuuridel alates miinus 450 ° F (4 ° K) paremal kuni +400 kraadi F. Pinnad peavad siiski olema plekid, parima nakkuvuse tagamiseks absoluutselt rasvavabad ja kergelt karestatud.

#3
+1
geekly
2017-07-26 22:52:17 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Nõustun, et otsite epoksüühendust, mis kõvenemisel jääb suhteliselt paindlikuks, eriti kui epoksiidi ja substraatide soojuspaisumiskiirused on erinevad.

Kui te pole seda veel teinud, soovitaksin otsida epoksiidist "underfill". On mõned Loctite ja Masterbondi tooted, mis sobivad arvega. Tavaliselt voolavad need pealekandmise ajal väga hästi, neil on hea struktuurne stabiilsus (ärge paisuge / tõmbuge kokku), nad elavad üle joote uuesti voolava temperatuuri (~ 250 ° C) ja jäävad kõvenemisel paindlikuks. Otsitavaid krüogeenseid omadusi võib olla raskem rahuldada.



See küsimus ja vastus tõlgiti automaatselt inglise keelest.Algne sisu on saadaval stackexchange-is, mida täname cc by-sa 3.0-litsentsi eest, mille all seda levitatakse.
Loading...